« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji Rady Gminy:

a) stwierdzenie quorum

c) zgłaszanie spraw do porządku.

2. Przyjęcie protokołów:

a) z sesji Rady Gminy z dnia 26 czerwca 2025 r.

b) z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy z dnia 15 lipca 2025 r.

3. Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.

4. Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.

5. Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.

6. Podjęcie uchwał:

a) o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubicz na 2025 r.

b) o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubicz na lata 2025 – 2039

c) w sprawie zmiany uchwały nr XIII/148/25 Rady Gminy Lubicz z dnia 11 kwietnia 2025 r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie Żłobek Gminny „Lubisiowa Kraina” w Lubiczu Górnym oraz nadania mu Statutu

g) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Lubicz Dolny

h) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Brzeźno

i) w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubicz

j) w sprawie nadania nazwy ulicy „Śnieżynkowa” w miejscowości Mierzynek

k) w sprawie sprzedaży lokalu mieszkalnego nr 4, stanowiącego własność gminy Lubicz, znajdującego się w budynku położonym w m. Rogówko 72 na rzecz najemcy

l) w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Wójta Gminy Lubicz

m) w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie Wójta Gminy Lubicz.

7. Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.

8. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej