« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji Rady Gminy:

a) stwierdzenie quorum

c) zgłaszanie spraw do porządku.

3. Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.

4. Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.

5. Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.

6. Podjęcie uchwał:

c) w sprawie wyrażenia zgody na wniesienie do spółki gminnej Zakład Usług Komunalnych w Lubiczu wkładu pieniężnego na objęcie nowych udziałów

d) w sprawie zmiany uchwały w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej pod nazwą Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Lubiczu

e) w sprawie zmiany uchwały w sprawie utworzenia jednostki budżetowej o nazwie Żłobek Gminny „Lubisiowa Kraina” w Lubiczu Górnym oraz nadania mu Statutu

h) w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Lubicz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026

i) w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lubicz i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi

7. Informacja wójta oraz przewodniczącego rady o złożonych oświadczeniach majątkowych za 2024 rok.

8. Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.

9. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej