« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji Rady Gminy:

a) stwierdzenie quorum

3. Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.

4. Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.

5. Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.

7. Informacja o zgłoszonych żądaniach, o których mowa w art. 36 ust.1-3 i ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 997 ze zm.) i wydanych decyzjach, o których mowa w ust. 6 i 7 w/w ustawy, obejmująca okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

8. Podjęcie uchwał:

c) w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Lubicz na lata 2013 – 2032”

d) w sprawie przyjęcia regulaminu dofinansowania zadań z zakresu demontażu, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych z obszaru Gminy Lubicz z wykorzystaniem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu

9. Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej