Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji Rady Gminy:
b)
odczytanie porządku obrad
c)
zgłaszanie spraw do porządku.
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy Lubicz.
3.
Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.
4.
Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.
5.
Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.
6.
Przyjęcie Oceny zasobów pomocy społecznej za 2023 rok dla Gminy Lubicz.
7.
Informacja o zgłoszonych żądaniach, o których mowa w art. 36 ust.1-3 i ust. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r., poz. 997 ze zm.) i wydanych decyzjach, o których mowa w ust. 6 i 7 w/w ustawy, obejmująca okres od 1 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
a)
o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubicz na 2024 r.
b)
o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubicz
c)
w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Lubicz na lata 2013 – 2032”
d)
w sprawie przyjęcia regulaminu dofinansowania zadań z zakresu demontażu, transportu i utylizacji wyrobów azbestowych z obszaru Gminy Lubicz z wykorzystaniem środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
e)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Toruńskiemu w celu utrzymania drogi rowerowej
f)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu za rok 2023
g)
w sprawie zmiany Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu
h)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Miasta Toruń
i)
w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Lubicz
j)
w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Lubicz Dolny
k)
w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Nowa Wieś
l)
w sprawie ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Lubicz
m)
w sprawie ustalenia diet dla radnych Rady Gminy Lubicz
n)
w sprawie ustalenia wysokości diet dla sołtysów oraz zasad ich wypłacania.
o)
w sprawie przekazania wniosku według właściwości
9.
Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.