« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji Rady Gminy:

a) stwierdzenie quorum

b) odczytanie porządku obrad

2. Złożenie ślubowania przez radną Maję Bielecką.

3. Wręczenie powołań na stanowisko dyrektora placówek prowadzonych przez Gminę Lubicz.

4. Wręczenie aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego.

5. Wręczenie Nagród Wójta Gminy Lubicz za osiągnięcia w roku szkolnym 2023/2024 w ramach „Programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży w dziedzinie nauki i kultury dla uczniów szkół podstawowych pobierających naukę na terenie gminy Lubicz”.

7. Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.

8. Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.

9. Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.

10. Podjęcie uchwał:

h) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Brzeźno, gmina Lubicz stanowiącego zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lubicz dot. terenów komercyjnych położonych przy drodze nr 52 na obszarach wsi: Grębocin, Rogowo, Rogówko, Brzeźno, Brzezinko i Gronowo

i) w sprawie Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych dla gminy Lubicz na lata 2024 - 2026

j) w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2024”

k) w sprawie utworzenia jednostki budżetowej Centrum Usług Społecznych w Lubiczu poprzez przekształcenie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu oraz nadania statutu Centrum Usług Społecznych w Lubiczu

l) w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, w tym usługi sąsiedzkie i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu ich rozliczania

r) w sprawie określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.

11. Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.

12. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej