Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji Rady Gminy:
b)
odczytanie porządku obrad
c)
zgłaszanie spraw do porządku.
2.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
3.
Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.
4.
Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.
5.
Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.
a)
o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubicz na 2024 r.
b)
o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubicz
c)
w sprawie obniżenia ceny skupu żyta dla celów podatku rolnego
d)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień od tego podatku
e)
w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
f)
w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Lubicz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2025
g)
w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2025”
h)
w sprawie wydzierżawienia na czas oznaczony w trybie bezprzetargowym gruntu w Lubiczu Dolnym stanowiącego własność Gminy Lubicz
i)
w sprawie zawarcia umowy najmu na czas oznaczony w trybie bezprzetargowym lokalu w Grębocinie stanowiącego własność Gminy Lubicz
j)
w sprawie zmiany uchwały nr VI/69/24 Rady Gminy Lubicz z dnia 3 października 2024 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lubicz i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi
k)
w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Lubicz na lata 2013 – 2032”
l)
w sprawie wstępnego ustalenia miejsca lokalizacji nowego przystanku komunikacyjnego przy drodze powiatowej nr 2036C w miejscowości Krobia
m)
w sprawie nadania nazwy ulicy „Trakt Zamkowy” w miejscowości Złotoria
n)
w sprawie przekazania petycji według właściwości.
o)
w sprawie przystąpienia do sporządzania zintegrowanego planu inwestycyjnego dla terenu przy ul. Piaskowej w obrębie Lubicz Górny, Gmina Lubicz
p)
w sprawie wyznaczenia osoby do brania udziału w negocjacjach poprzedzających zawarcie umowy urbanistycznej
7.
Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.