« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji Rady Gminy:

a) stwierdzenie quorum

c) zgłaszanie spraw do porządku.

2. Przyjęcie protokołów:

3. Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.

4. Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.

5. Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.

7. Podjęcie uchwał:

c) w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do sporządzania zintegrowanego planu inwestycyjnego „Nowy Grębocin” dla terenów położonych przy ul. Dworcowej w obrębie Grębocin, gmina Lubicz

i) w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu na rzecz Centrum Usług Społecznych w Lubiczu

k) w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2024”

l) w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Programu Współpracy Gminy Lubicz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2024

n) w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny w Gminie Lubicz w roku 2024 oraz potrzeb związanych z realizacją zadań na rok 2025

8. Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.

9. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej