Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji Rady Gminy:
b)
odczytanie porządku obrad
c)
zgłaszanie spraw do porządku.
a)
z sesji Rady Gminy z dnia 27 marca 2025 r.
b)
z sesji nadzwyczajnej Rady Gminy z dnia 11 kwietnia 2025 r.
3.
Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.
4.
Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.
5.
Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.
6.
Przyjęcie Oceny zasobów pomocy społecznej za 2024 rok dla Gminy Lubicz.
a)
o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Lubicz na 2025 r.
b)
o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Lubicz na lata 2025 – 2039
c)
w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do sporządzania zintegrowanego planu inwestycyjnego „Nowy Grębocin” dla terenów położonych przy ul. Dworcowej w obrębie Grębocin, gmina Lubicz
d)
w sprawie wyznaczenia osoby do brania udziału w negocjacjach poprzedzających zawarcie umowy urbanistycznej
e)
w sprawie wyrażenia zgody na przejęcie na rzecz Gminy Lubicz nieruchomości położonej w miejscowości Lubicz Górny stanowiącej własność Skarbu Państwa
f)
w sprawie zbycia lokalu mieszkalnego nr 4, znajdującego się w budynku położonym w miejscowości Gronowo
g)
w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Złotoria i udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży
h)
w sprawie nabycia nieruchomości gruntowej położonej w miejscowości Złotoria
i)
w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu na rzecz Centrum Usług Społecznych w Lubiczu
j)
w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Gronówko
k)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2024”
l)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Programu Współpracy Gminy Lubicz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2024
m)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Centrum Usług Społecznych w Lubiczu za rok 2024
n)
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny w Gminie Lubicz w roku 2024 oraz potrzeb związanych z realizacją zadań na rok 2025
o)
w sprawie zmiany Statutu Centrum Usług Społecznych w Lubiczu
p)
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Toruńskiemu w celu utrzymania drogi rowerowej
r)
w sprawie nadania nazwy ulicy „Malwowa” w miejscowości Mierzynek.
8.
Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.