« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji Rady Gminy

a) stwierdzenie quorum

2. Przyjęcie protokołów:

3. Informacja wójta z wykonania uchwał oraz działalności między sesjami.

4. Informacja przewodniczących komisji o pracach komisji między sesjami.

5. Informacja przewodniczącego rady o działalności między sesjami.

6. Podjęcie uchwał:

b) w sprawie zmiany uchwały w sprawie przyjęcia „Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2024”

c) w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w uchwale Nr IV/42/24 Rady Gminy Lubicz z dnia 29 sierpnia 2024r. w sprawie utworzenia jednostki budżetowej Centrum Usług Społecznych w Lubiczu poprzez przekształcenie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiczu oraz nadania statutu Centrum Usług Społecznych w Lubiczu

e) w sprawie upoważnienia Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Lubiczu do prowadzenia postępowań i wydawania decyzji administracyjnych w sprawach udzielania świadczeń pomocy materialnej

l) w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Młyniec Drugi (rejon kościoła i drogi do Ciechocina)

m) w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Grębocin

n) w sprawie określenia warunków udzielania bonifikat i wysokości stawek procentowych przy sprzedaży w trybie bezprzetargowym lokali mieszkalnych będących własnością Gminy Lubicz na rzecz dotychczasowych najemców

r) w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Lubicz i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi

7. Przedstawienie interpelacji, zapytań i wniosków składanych przewodniczącemu rady gminy.

8. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej